Dynamics 365 Customer Service

Hantera ärenden effektivt och fånga upp kunskap

Vill du veta mer om Dynamics 365 Customer Service och hur vi ka hjälpa er effektivisera ärendehantering?

Kontakta oss!

Dynamics 365 Customer Service är ett verktyg för att hantera ärenden effektivt och fånga upp kunskap kring dessa. Upptäck en komplett lösning för konsekvent och uppkopplad support i alla kanaler.

Erbjud support med självbetjäning

Hantera och lös problem snabbare med hjälp av AI-baserade virtuella handläggare, vilket frigör tid för handläggarna att hantera mer komplexa problem.

Ge kunderna direktåtkomst till din kunskapsbas med rätt innehåll vid rätt tidpunkt och i rätt kanal.

Personanpassa kundtjänstens kommunikation

Ge handläggarna en helhetsvy av kundernas profil och deras tidigare interaktioner med ditt supportteam.

Flerkanalig support med konsekventa, anslutna upplevelser i olika kanaler via röst, chatt, SMS, Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat, Twitter DM och Line – allt från ett enhetligt skrivbord för handläggare.

Få en snabb överblick med en sammanfattning av konversationen, supporthistorik och kundens senaste ärenden.

Optimera servicen med användbara insikter

Inbyggda AI-funktioner identifierar nya trender och automatiseringsmöjligheter bland supportämnen, handläggare, kommunikationskanaler och kunskapshantering, vilket förbättrar supporten.

Förstå kundens interaktioner i realtid med hjälp av attitydanalyser och översättning. Ge handläggarna det sammanhang de behöver för att styra konversationen mot en positiv lösning.

Få användbara insikter om och bättre insyn i hur handläggare och supportämnen påverkar organisationens KPI:er.

Hjälp de kunskapsansvariga att identifiera vilka kunskapsartiklar som saknas genom att förstå vilka ämnen som handläggare söker efter för att lösa kundernas problem.

Vill du veta mer?

Lämna dina uppgifter så hör vi av oss.