Kartläggning av kundresan

Intresseanmälan

Kurs i kartläggning av kundresans olika delar och hur du kan påverka kundupplevelsen och på så sätt skapa effekt i försäljningen

Om kursen

För att lyckas med modern marknadsföring och försäljning behöver man ha en tydlig bild av kunden, kundupplevelsen och hur kundens upplevelse förändras i olika delar av kundresan samt vilka kanaler kunden rör sig i. Om man ska kunna påverka kundupplevelsen och på så sätt skapa effekt i försäljningen behöver man veta var kunden befinner sig i olika delar av kundresan.

Tillsammans går vi igenom kartläggningens olika delar och genomför övningar som på ett praktiskt och konkret sätt visar på hur man kan jobba med kundresan i olika verksamheter. Det finns många olika sätt att kartlägga en kundresa och vi kommer tillsammans titta på några olika angreppssätt samt samtala kring vad som fungerar bäst och när.

Längd

6 timmar

Pris

5.500 ;- ex. moms per person

Kompetenskrav

Alla är välkomna att delta i kursen, oavsett erfarenhet.

Plats

Flexibelt

Intresseanmälan - Kartläggning av kundresan

Lämna dina uppgifter så hör vi av oss

    Har du frågor? Kontakta oss!

    http://Mattias%20Varén,%20affärsområdesansvarig%20Excellerate.

    Mattias Varén

    Affärsområdesansvarig Excellerate

    mattias.varen@consid.se 070-972 24 96

    Charlotte Magnusson

    Utbildningsansvarig Excellerate

    charlotte.magnusson@consid.se 072-368 73 36