Webinar: Headless och Contentful
Nyckeln till framgång i Telias digitala transformation
Under detta event fokuserade vi, tillsammans med Telia och Contentful, på den kommande e-handels och CX-satsningen Telia.se. Ta del av presentationen i efterhand genom formuläret längre ned.
Vill du lära dig mer om headless och omnikanalstrategier?
Panelsamtal om Headless tillsammans med Telia och Contentful
Den 18 maj anordnade vi ett event tillsammans med vår kund Telia med fokus på deras kommande e-handels och CX-satsning – Telia.se. Eventet genomfördes tillsammans med Contentful.
Mathias Strandberg, ansvarig för digital strategi på Telia, öppnade med att berätta om hur deras omfattande och avancerade miljö av tekniska beroenden och kopplade förmågor bäst orkestreras. Telia bjöd även på transparenta exempel kring hur de organiserat sig för framtidens omnikanalutmaningar. Ett område som år 2022 inte bör blandas ihop med hur projekt i mer ”traditionella” digitala kanaler bedrivs.
Efterföljande panelsamtal, som modererades av Martin Edenström, regionschef på Consid Stockholm, behandlade området headless, en högst central del i Telias framtida omnikanalsstrategi. Vi fick ta del av flera exempel kring fördelar med headless i praktiken och hur en modern telco bäst nyttjar trenden. I panelen satt Christian Lüddeckens, digital strateg och headlessexpert på Consid, och Mats Hellström, Regional Partner Manager på Contentful, som delade med sig av sina insikter på temat.
Vad kommer jag att lära mig?
Under detta webinar, som du kan se i efterhand genom formuläret nedan, lär du dig bland annat:
✅ Vad en framgångsrik omnikanalstrategi innehåller.
✅ Praktiska fördelar med headless.
✅ Headless och andra viktiga komponenter i en omnikanalsstrategi.
✅ Framgångsexempel från Telias omnikanal- och headlesssatsning.
✅ Skillnaden mellan att organisera sig för omnikanal och traditionella digitala kanaler.
Talare under luncheventet


Se webinar i efterhand
Fyll i dina uppgifter för att ta del av detta webinar i efterhand