Kartläggning av kundresan

Kurs i kartläggning av kundresans olika delar.

http://Jim%20Andersson%20medarbetare%20och%20säljansvarig%20på%20Consid%20Excellerate

Jim Andersson

Säljansvarig Excellerate

jim.andersson@consid.se 076-177 69 00

Om kursen

För att lyckas med modern marknadsföring och försäljning behöver man ha en tydlig bild av kunden, kundupplevelsen och hur kundens upplevelse förändras i olika delar av kundresan samt vilka kanaler kunden rör sig i. Om man ska kunna påverka kundupplevelsen och på så sätt skapa effekt i försäljningen behöver man veta var kunden befinner sig i olika delar av kundresan.

Tillsammans går vi igenom kartläggningens olika delar och genomför övningar som på ett praktiskt och konkret sätt visar på hur man kan jobba med kundresan i olika verksamheter. Det finns många olika sätt att kartlägga en kundresa och vi kommer tillsammans titta på några olika angreppssätt samt samtala kring vad som fungerar bäst och när.

Längd

6 timmar

Pris

5.500 ;- ex. moms per person

Kompetenskrav

Alla är välkomna att delta i kursen, oavsett erfarenhet.

Plats

Flexibelt

Intresseanmälan

Fyll i dina uppgifter så återkommer vi till dig så snart vi kan.

Consid – ett prisvinnande bolag

Consid är ett av Sveriges snabbast växande bolag som erbjuder konsulttjänster inom IT, management och digital marknadsföring. Företaget startades 2000 av Peter Hellgren och Henrik Sandell och har idag nära 1000 anställda. Omsättningen för 2019 var strax över 1 miljard kronor.

Gasellföretag Dagens Industri

Gasellföretag
8 år i rad

Superföretag Veckans Affärer IT-konsultbolag

Superföretag
7 år i rad

Karriärföretag 2020

Karriärföretag
5 år i rad

Sveriges bästa arbetsgivare Universum IT-bolag

Sveriges bästa
arbetsgivare

Läs mer om våra utmärkelser