Kartläggning av kundresan

Kurs i kartläggning av kundresans olika delar.

http://Mattias%20Varén

Mattias Varén

Affärsområdesansvarig Excellerate

mattias.varen@consid.se 070-972 24 96

Om kursen

För att lyckas med modern marknadsföring och försäljning behöver man ha en tydlig bild av kunden, kundupplevelsen och hur kundens upplevelse förändras i olika delar av kundresan samt vilka kanaler kunden rör sig i. Om man ska kunna påverka kundupplevelsen och på så sätt skapa effekt i försäljningen behöver man veta var kunden befinner sig i olika delar av kundresan.

Tillsammans går vi igenom kartläggningens olika delar och genomför övningar som på ett praktiskt och konkret sätt visar på hur man kan jobba med kundresan i olika verksamheter. Det finns många olika sätt att kartlägga en kundresa och vi kommer tillsammans titta på några olika angreppssätt samt samtala kring vad som fungerar bäst och när.

Längd

6 timmar

Pris

5.500 ;- ex. moms per person

Kompetenskrav

Alla är välkomna att delta i kursen, oavsett erfarenhet.

Plats

Flexibelt

Intresseanmälan

Fyll i dina uppgifter så återkommer vi till dig så snart vi kan.