Kartläggning av kundresan
Kurs i kartläggning av kundresans olika delar.

Om kursen
För att lyckas med modern marknadsföring och försäljning behöver man ha en tydlig bild av kunden, kundupplevelsen och hur kundens upplevelse förändras i olika delar av kundresan samt vilka kanaler kunden rör sig i. Om man ska kunna påverka kundupplevelsen och på så sätt skapa effekt i försäljningen behöver man veta var kunden befinner sig i olika delar av kundresan.
Tillsammans går vi igenom kartläggningens olika delar och genomför övningar som på ett praktiskt och konkret sätt visar på hur man kan jobba med kundresan i olika verksamheter. Det finns många olika sätt att kartlägga en kundresa och vi kommer tillsammans titta på några olika angreppssätt samt samtala kring vad som fungerar bäst och när.
Längd
6 timmar
Pris
5.500 ;- ex. moms per person
Kompetenskrav
Alla är välkomna att delta i kursen, oavsett erfarenhet.
Plats
Flexibelt
Intresseanmälan
Fyll i dina uppgifter så återkommer vi till dig så snart vi kan.