Kartläggning av kundresan

Kurs i kartläggning av kundresans olika delar.

http://Simon%20Hoof,%20affärsområdesansvarig%20för%20affärsområdet%20Consid%20Excellerate

Simon Hoof

Affärsområdesansvarig Excellerate

simon.hoof@consid.se 076-822 31 66

Om kursen

För att lyckas med modern marknadsföring och försäljning behöver man ha en tydlig bild av kunden, kundupplevelsen och hur kundens upplevelse förändras i olika delar av kundresan samt vilka kanaler kunden rör sig i. Om man ska kunna påverka kundupplevelsen och på så sätt skapa effekt i försäljningen behöver man veta var kunden befinner sig i olika delar av kundresan.

Tillsammans går vi igenom kartläggningens olika delar och genomför övningar som på ett praktiskt och konkret sätt visar på hur man kan jobba med kundresan i olika verksamheter. Det finns många olika sätt att kartlägga en kundresa och vi kommer tillsammans titta på några olika angreppssätt samt samtala kring vad som fungerar bäst och när.

Längd

6 timmar

Pris

5.500 ;- ex. moms per person

Kompetenskrav

Alla är välkomna att delta i kursen, oavsett erfarenhet.

Plats

Flexibelt

Intresseanmälan

Fyll i dina uppgifter så återkommer vi till dig så snart vi kan.

    Consid – ett prisvinnande bolag

    Consid är ett av Sveriges snabbast växande bolag som erbjuder konsulttjänster inom IT, management och digital marknadsföring. Företaget startades 2000 av Peter Hellgren och Henrik Sandell och har idag nära 1000 anställda. Omsättningen för 2019 var 1 050 000 000 kronor.

    Dagens industri gasellföretag 2020

    Gasellföretag
    9 år i rad

    Veckans affärer Superföretag 2020

    Superföretag
    8 år i rad

    Karriärföretagen 2021

    Karriärföretag
    6 år i rad

    Sveriges bästa arbetsgivare Universum IT-bolag

    Sveriges bästa
    arbetsgivare

    Läs mer om våra utmärkelser