Ta kontroll över kundupplevelsen
Kurs i behavioral economics som hjälper oss att förstå kundens upplevelse och hur vi bör optimera denna för att skapa det beteende vi önskar.

Om kursen
Dagens kunder blir allt mer benägna att själva söka information och på egen hand skapa sig en uppfattning om ett varumärke eller värdeerbjudande. Kunden är idag inte lika benägen att kontakta eller bli kontaktad av en säljare tidigt i processen. Detta ställer nya och högre krav på marknad som idag ofta måste fånga kunden när behov uppstår och inspirera, informera och i vissa fall även föra kunden fram till köpet. Det som avgör om man kommer vara framgångsrik är förmågan att styra och påverka kundupplevelsen.
I denna kurs tittar vi tillsammans på vad det är som får individer att agera och handla. Vi introducerar området behavioral economics som hjälper oss att förstå kundens upplevelse och hur vi bör optimera upplevelsen för att skapa det beteende vi önskar.
Längd
6 timmar
Pris
6.000 ;- ex. moms per person
Kompetenskrav
Alla är välkomna att delta i kursen, oavsett erfarenhet.
Plats
Flexibelt
Intresseanmälan
Fyll i dina uppgifter så återkommer vi till dig så snart vi kan.