Podcast med Jarno Vanhatapio, NA-KD

Coronaspecial i Digitala influencer-podden

Podcast med NA-KD:s vd och grundare Jarno Vanhatapio om coronaviruset COVID-19:s påverkan på e-handeln och NA-KD:s starka siffror i april.

NA-KD:s försäljning upp 100 % i april – trots Coronakrisen

I detta andra specialavsnitt i och med Coronaviruset COVID-19:s utbredning världen över bjuder Jarno Vanhatapio, vd och grundare på NA-KD, på sina insikter kring hur e-handeln och modebrasnchen påverkas av Coronakrisen.

Vad gör egentligen e-handeln med modebrasnchen? Hur påverkar detta e-handeln? Vad gör politikerna för att stötta entreprenörer? Och hur kommer det sig att NA-KD går så starkt just nu? Jarno reder ut dessa, och många andra, frågor kring e-handel i Coronatider.

Vem är Jarno Vanhatapio?

Jarno är vd och grundare på e-handeln NA-KD som säljer mode till över 60 marknader världen över. Jarno grundade 2003 Nelly.com för att 2015 grunda NA-KD, som skulle bli en storsuccé där man 2019 ökade sin omsättning med 67 % till hela 1,3 miljarder.

Coronaspecialer i Digitala influecner-podden

Glöm inte att prenumerera på Digitala influencer-podden i din poddapp för att inte missa framtida avsnitt. Utöver ordinarie avsnitt släpper vi ytterligare sex Coronaspecialer de närmsta veckorna med:

 

– Den stora immigrationen till online kommer ske efter detta, när beteendet cementerats.

Jarno Vanhatapio, vd och grundare NA-KD

Nyfiken på fler avsnitt?

Har du förslag på en digital influencer till podden?

Tipsa oss gärna i formuläret!