2023-02-09

Paradigm prisas i Årets Byrå

PRESSMEDDELANDE 2023-02-09

Consids varumärkesbyrå Paradigm prisas när Årets Byrå 2023 koras. Genom att kamma hem en tredje plats befäster byrån sin position som en av Sveriges absolut starkaste varumärkesbyråer vad gäller kundnöjdhet, kunskap och leveranskvalitet.

– Vi är oerhört stolta och tacksamma över det förtroende och den uppskattning som våra kunder visar år efter år. Att vara med i toppen vad gäller kundnöjdhet ger oss ett kvitto på att vi gör rätt saker och genom deltagandet får vi samtidigt uppslag kring hur vi kan fortsätta att bli ännu bättre, säger Jonas Ydkvist vd för Paradigm.

Den 8 februari gick Regis tävling Årets Byrå av stapeln på Cirkus i Stockholm. En kväll då Sveriges bästa byråer uppmärksammas och prisas. Det är sjunde året i rad som Consids varumärkesbyrå Paradigm finns med bland de nominerade och prisades i år med en tredje plats i kategorin ”Varumärke och Design”.

Jonas Ydkvist, vd Paradigm
Jonas Ydkvist, vd Paradigm

Årets Byrå är Regis årliga bransch- och kundstudie som kartlägger hur nöjda de största kommunikationsköparna är med sina kommunikationsbyråer. Studien genomförs av Regi i samarbete med Sveriges Marknadsförbund, SWEDMA, Svensk PR, SES och Dagens Opinion. Totalt har 250 byråer blivit utvärderade av omkring 2000 kommunikationsköpare. Priserna delas sedan ut till de byråer med högst kundnöjdhet baserat på 15 olika kriterier.

– Varumärkesutveckling är ett av våra affärsområden som växer absolut starkast. Att våra kunder är nöjda med vår leverans är otroligt viktigt och det finaste kvitto vi kan få. Kommunikation och varumärke har blivit allt viktigare i den strategiska transformationsprocessen som många av våra kunder genomgår, säger Peter Hellgren vd för Consid.

Peter Hellgren, vd Consid
Peter Hellgren, vd Consid

Den prisbelönta varumärkesbyrån Paradigm startades 2008 och förvärvades drygt tio år senare av it- och kommunikationsbolaget Consid som ett led i att stärka Consids strategiska erbjudande. Sedan dess har ett idealiskt team av både erfarenhet och talang byggts upp för att kunna hantera de mest utmanade strategiska varumärkes- och kommunikationsfrågorna. Paradigm arbetar idag med allt från stora väletablerade företag till nystartade framtidsföretag.

Vill du veta mer?

Skicka ett meddelande så hör vi av oss.

0 / 255
Integritetspolicy

Ta del av fler nyheter