MoA Lärcentrum
Mellan dröm och verklighet
Consid Communication tog fram ett kampanjkoncept åt MoA Lärcentrum. I tre korta filmer visas hur steget till drömjobbet inte är långt om du väljer en utbildning hos MoA. Läs mer här!
Utmaningen
MoA Lärcentrum finns över hela Sverige och erbjuder flera olika vuxenutbildningar. Det handlar om utbildningar av hög kvalitet som allra oftast leder till jobb. Men det finns en hård konkurrens i branschen, och vi har bara kort om tid att nå ut med vårt budskap till målgruppen. Hur förmedlar vi bäst att en utbildning hos MoA är den säkraste vägen till att göra verklighet av en dröm?
Lösningen
Om du drömmer om det bästa jobbet för dig, kan MoA hjälpa dig att göra verklighet av din dröm. ”Mellan dröm och verklighet” blev namnet på vårt kampanjkoncept, där vi i tre korta filmer visade hur steget till drömjobbet inte är långt om du väljer en utbildning hos MoA.
Vill du veta mer?
Lämna dina uppgifter så hör vi av oss.
Ta del av fler referenser

Ny varumärkesplattform för NKPG City
Consid har tagit fram en ny varumärkesplattform för NKPG City. Ett platsvarumärke som hyllar Norrköpings historia & tar sikte på framtiden.

Malmberg – nytt kommunikationskoncept
Vi hjälpte Malmberg att ta fram ett nytt kommunikationskoncept, för att ge bolaget en tydlig riktning. Läs mer om hur vi gick tillväga nedan.

Odinwell
Odinwell har utvecklat en unik och patenterad optisk teknologi för utveckling av smarta sårvårdsförband. Considägda Paradigm fick möjligheten att utveckla varumärket och förbereda inför sommarens börsnotering.

Infobric blev med ny varumärkesplattform
Infobric hade vuxit mycket och snabbt och var därför i behov av en helt ny varumärkesplattform. Vi tog oss an uppdraget att hjälpa dem!