Strömsholmen/Kaller
<h3>Strömsholmen var när vi kom i kontakt med dem i en situation där de behövde renodla sina digitala satsningar och ta ett omtag kring sina digitala marknadsföringsverktyg. Vårt uppdrag inleddes med en förstudie som mynnade ut i beslut om att vi skulle skapa en modern produktorienterad webblösning för att i större utsträckning kunna erbjuda deras kunder ett ännu bättre stöd. Ta del av hela storyn om projektet här!</h3>
"Vi har med Consids hjälp byggt en plattform från vilken vi kan utvecklas vidare och erbjuda våra kunder det enklaste sättet att få den information de söker."
Johan Björndal, sälj- och marknadschef på Strömsholmen.
Lämna dina uppgifter så hör vi av oss.
deWiz | 5 min lästid
AI-golfapp: "deWiz – Från uppstart till marknaden"
AI-golfapp: "deWiz – Från uppstart till marknaden"SKF | 5 min lästid
SKF – En global relansering av SKF:s affärsområde för smörjsystem
SKF – En global relansering av SKF:s affärsområde för smörjsystemMer | 4 min lästid
Laddkoncernen Mer lanserar enhetlig webb över flera marknader
Laddkoncernen Mer lanserar enhetlig webb över flera marknaderHela Sverige ska leva | 1 min lästid