Ta kontroll över kundupplevelsen

Kurs i behavioral economics som hjälper oss att förstå kundens upplevelse och hur vi bör optimera denna för att skapa det beteende vi önskar.

http://Jim%20Andersson%20medarbetare%20och%20säljansvarig%20på%20Consid%20Excellerate

Jim Andersson

Säljansvarig Excellerate

jim.andersson@consid.se 076-177 69 00

Om kursen

Dagens kunder blir allt mer benägna att själva söka information och på egen hand skapa sig en uppfattning om ett varumärke eller värdeerbjudande. Kunden är idag inte lika benägen att kontakta eller bli kontaktad av en säljare tidigt i processen. Detta ställer nya och högre krav på marknad som idag ofta måste fånga kunden när behov uppstår och inspirera, informera och i vissa fall även föra kunden fram till köpet. Det som avgör om man kommer vara framgångsrik är förmågan att styra och påverka kundupplevelsen.

I denna kurs tittar vi tillsammans på vad det är som får individer att agera och handla. Vi introducerar området behavioral economics som hjälper oss att förstå kundens upplevelse och hur vi bör optimera upplevelsen för att skapa det beteende vi önskar.

Längd

6 timmar

Pris

6.000 ;- ex. moms per person

Kompetenskrav

Alla är välkomna att delta i kursen, oavsett erfarenhet.

Plats

Flexibelt

Intresseanmälan

Fyll i dina uppgifter så återkommer vi till dig så snart vi kan.

Consid – ett prisvinnande bolag

Consid är ett av Sveriges snabbast växande bolag som erbjuder konsulttjänster inom IT, management och digital marknadsföring. Företaget startades 2000 av Peter Hellgren och Henrik Sandell och har idag nära 1000 anställda. Omsättningen för 2019 var strax över 1 miljard kronor.

Gasellföretag Dagens Industri

Gasellföretag
8 år i rad

Superföretag Veckans Affärer IT-konsultbolag

Superföretag
7 år i rad

Karriärföretag 2020

Karriärföretag
5 år i rad

Sveriges bästa arbetsgivare Universum IT-bolag

Sveriges bästa
arbetsgivare

Läs mer om våra utmärkelser