Webbinarium:
Trendspan 2023 – varumärke & kommunikation
Ställ dina frågor i chatten
Vill du prata varumärke & kommunikation med oss?
Några av våra tidigare projekt

Canon lyfter den fysiska utskriften i ny kampanj från Consid
Läs om Canons kampanjkonceptet ”Skapa något oscrollbart” som lanserades i branschtidningarna Market och Dagligvarunytt, i print och digitalt.

Platsvarumärket hyllar Norrköpings historia och tar sikte på framtiden
Consid har tagit fram en ny varumärkesplattform för NKPG City. Ett platsvarumärke som hyllar Norrköpings historia & tar sikte på framtiden.

Kommunikationskoncept ger Malmbergs en tydlig riktning
Vi hjälpte Malmberg att ta fram ett nytt kommunikationskoncept, för att ge bolaget en tydlig riktning. Läs mer om hur vi gick tillväga nedan.

Lundbergs Fastigheter
Vi hjälpte Lundbergs Fastigheter med ett helhetsåtagande inom varumärkesstrategi, grafisk design, contentproduktion, UX, webbutveckling, SEO, webbanalys och mätning.

Odinwell
Odinwell har utvecklat en unik och patenterad optisk teknologi för utveckling av smarta sårvårdsförband. Considägda Paradigm fick möjligheten att utveckla varumärket och förbereda inför sommarens börsnotering.

Consid x Radinn
Kika in när vi möter Radinns Head of Brand Experience och får testa deras bräda – en upplevelse utöver det vanliga!

Bucket Hub – e-tjänsten som skapar win-win-win
Vi ökade användningen av SSAB:s Hardox i grävbranschen genom e-tjänsten buckethub.com. Ta del av hur vi gick till väga här.

Infobric blev med ny varumärkesplattform
Infobric hade vuxit mycket och snabbt och var därför i behov av en helt ny varumärkesplattform. Vi tog oss an uppdraget att hjälpa dem!

MoA Lärcentrum
Consid tog fram ett kampanjkoncept åt MoA Lärcentrum. I tre korta filmer visas hur steget till drömjobbet inte är långt om du väljer en utbildning hos MoA.

Akademibokhandeln, Bokus & Bokus Play
Consid hjälpte till att skapa ett filmkoncept för employer branding som skulle fungera för alla tre varumärken - Akademibokhandeln, Bokus och Bokus Play. Filmen vann Publishingpriset 2020.

Morakniv
Consid fick förtroendet, när Morakniv skulle återlansera sin modell med en uppdaterad design, att skapa ett koncept och en lanseringsfilm. Filmen vann Publishingpriset 2020.

Älmhults kommun
En tillgänglighetsanpassad webbplats är i dagens läge, med de nya lagkraven, A och O. Älmhults kommun vände sig därför till oss för att få hjälp med en tillgänglighetsgranskning av sin webbplats, vilken ligger till grund för tillgänglighetsredogörelsen som publiceras på webbplatsen. Läs mer om hur vi gick tillväga och om utmaningarna vi stötte på.
Vill du komma i kontakt med oss?
Fyll i formuläret så hör vi av oss!